30. i 15. sekundowe spoty reklamowe oraz 8. sekundowe billboardy sponsorskie emitowane będą w dwóch dużych stacjach telewizyjnych – TVP i Polsat, w kanałach tematycznych tych stacji, a także na platformach VOD oraz w Internecie.
Zdaniem Artura Adamczyka, Prezesa Zarządu Banku BPS SA, kampania promująca nowe formy usług mobilnych to element długoterminowej strategii integrującej środowisko bankowości spółdzielczej i współpracy w zakresie wdrażania najnowocześniejszych rozwiązań. – Banki Spółdzielcze z Grupy BPS mają w swojej ofercie wszystko to, czego oczekują nasi klienci. Dobrą ofertę produktową oraz nowoczesne, łatwe w użyciu i bezpieczne sposoby korzystania z usług bankowych, także z użyciem smartfona. Stąd hasło wspólnej kampanii „Mamy tu wszystko”. Ponad rok temu Banki Spółdzielcze z Grupy BPS wdrożyły usługę płatności mobilnych Google Pay. Wiele z nich posiada też aplikację Planet Mobile, która umożliwia łatwe zarządzanie kartami płatniczymi przy użyciu smartfona oraz wspiera Google Pay. Pracujemy nad kolejnymi ułatwieniami tak, aby nasi Klienci mogli korzystać ze wszystkich nowoczesnych aplikacji umożliwiających mobilne płatności. Rozpoczynająca się kampania reklamowa promująca płatności mobilne w Bankach Spółdzielczych obu Zrzeszeń, to przykład dobrej współpracy między Zrzeszeniami pokazującej Banki Spółdzielcze jako nowoczesne instytucje finansowe z pełną ofertą usług - mówi Artur Adamczyk.
Do realizacji spotu reklamowego zaangażowano aktorów, kilkunastu statystów i ponad 30 osób ekipy technicznej. Film opowiada o dwóch braciach, z których jeden – mieszkaniec dużej aglomeracji – przekonany jest, że jego najbliżsi w rodzinnym miasteczku nie mają pojęcia o nowoczesnych, mobilnych formach płatności… A tymczasem w lokalnym Banku Spółdzielczym… Mają tam wszystko… Płatności mobilne też.
Kampania reklamowa startuje 21 października w TV i potrwa do 17 listopada. Kampanię przygotowały i sfinansowały oba zrzeszenia Banków Spółdzielczych – Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Grupa BPS.