W celu utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi, przedstawiamy procedurę składania reklamacji przez naszych Klientów: Reklamacja może być złożona:
a) w formie pisemnej osobiście lub przesyłką pocztową na adres siedziby:
BPS Leasing S.A. ul. Grzybowska 81 00-844 Warszawa "REKLAMACJA"
b)na adrese-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z tytułem "REKLAMACJA"
lub z wykorzystaniem formularza kontaktowego dostępnego pod przyciskiem niżej,
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, termin może być wydłużony do 60 dni, o czym Klient zostanie poinformowany wraz ze wskazaniem przyczyn opóźnienia i nowym terminem.
Odpowiedź na reklamację będzie doręczana w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego lub na wyraźny wniosek Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej.
BPS Leasing S.A., ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy, KRS 0000368784, NIP 5272640207, Kapitał zakładowy 2 000 001,00 złotych opłacony w całości - administrator danych osobowych.