Skip to main content
  • Reklamacje

Reklamacje

    W celu utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi, przedstawiamy procedurę składania reklamacji przez naszych Klientów: Reklamacja może być złożona:

    a) w formie pisemnej osobiście lub przesyłką pocztową na adres siedziby:

    BPS Leasing S.A.
    ul. Grzybowska 81
    00-844 Warszawa
    "REKLAMACJA"

    b) na adres e-mail:

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z tytułem "REKLAMACJA"

    lub z wykorzystaniem formularza kontaktowego dostępnego pod przyciskiem niżej,

    c) ustnie:

    telefonicznie na numer: 22 57 81 400,
    osobiście w biurze Centrali Spółki.

    Przydatne informacje

    Termin rozpatrzenia

    Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni.
    W szczególnie skomplikowanych przypadkach, termin może być wydłużony do 60 dni, o czym Klient zostanie poinformowany wraz ze wskazaniem przyczyn opóźnienia i nowym terminem.

    Forma odpowiedzi

    Odpowiedź na reklamację będzie doręczana w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego lub na wyraźny wniosek Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej.

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj

    BPS Leasing S.A., ul. Grzybowska 81,  00-844 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział  Gospodarczy, KRS 0000368784, NIP 5272640207, Kapitał zakładowy 2 000 001,00 złotych opłacony w całości - administrator danych osobowych.