Po raz kolejny wystartował konkurs dla pracowników Banków Spółdzielczych „Lider Leasingu”, organizowany przez BPS Leasing i Faktoring. Obecna edycja konkursu trwa od 10 marca 2025 roku do końca czerwca 2025 roku.
Kto i do kiedy może się zgłosić do konkursu?
Nagrodzonych zostanie 10 pierwszych osób, które osiągnęły najlepsze wyniki finansowe przy sprzedaży leasingów w Bankach Spółdzielczych. Kolejność miejsc jest ustalana według sumy wartości transakcji zgłoszonych do konkursu przez uczestników.
Główna nagroda za zajęcie pierwszego miejsca to 5 000 zł brutto.
Jak zgłosić się do konkursu?
Pracownik Banku Spółdzielczego zgłasza swój udział w konkursie wypełniając i podpisując Załącznik nr 1 do Regulaminu*.
Załącznik należy przesłać na adres e-mail:
Ważne! Nie trzeba już zgłaszać poszczególnych transakcji na dedykowanym formularzu konkursowym.
Wystarczy przygotować ofertę leasingu w Portalu Doradcy lub zgłosić leada na
Zakończenie konkursu
Konkurs zostanie rozstrzygnięty do 20 lipca 2025 r. Zwycięzcy otrzymają nagrody do 15 sierpnia 2025 r.
BPS Leasing S.A. zachęca gorąco wszystkich pracowników Banków Spółdzielczych do uczestnictwa w konkursie. Życzymy osiągnięcia jak najlepszych rezultatów i otrzymania tytułu Lidera Leasingu!
Zapraszamy!
Zał. 1 - zgłoszenie do konkursu
Załącznik należy przesłać na adres e-mail:
Nie trzeba już zgłaszać poszczególnych transakcji na dedykowanym formularzu konkursowym.
Wystarczy przygotować ofertę leasingu w Portalu Doradcy lub zgłosić leada na
Portal Doradcy dostępny jest pod adresem www.doradca.bpsleasing.pl oraz w prawym górnym rogu strony (Zaloguj się). Wsparcie techniczne, dostępy:
BPS Leasing S.A., ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy, KRS 0000368784, NIP 5272640207, Kapitał zakładowy 5 125 001,00 złotych opłacony w całości - administrator danych osobowych.