Skip to main content

Załatw to po sąsiedzku! – druga odsłona kampanii Grupy BPS

08-02-2023

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Grupy BPS pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!”. Od początku lutego reklamy z ambasadorem marki, Tomaszem Jakubiakiem, emitowane są w telewizji, następnie dołączą spoty radiowe i reklamy Internetowe. Kampania to zapowiedź licznych promocji dla Klientów.

Ubiegłoroczna kampania „Załatw to po sąsiedzku!” rozbudziła apetyt w Zrzeszeniu BPS. Tomasz Jakubiak został pozytywnie odebrany przez klientów. Z kolei skuteczność działań lokalnych, takich jak m.in. wyklejanie witryn placówek, chwalili sami pracownicy Banków Spółdzielczych. Sektor ma za sobą finansowo dobry rok, dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuowanie kampanii i to z jeszcze większym rozmachem. Przekaz jest prosty: w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS każdy może znaleźć ofertę dla siebie, a placówkę Banku Spółdzielczego można znaleźć po sąsiedzku w ponad 1400 miejscowościach – mówi Krzysztof Kokot, Wiceprezes Zarządu Banku BPS, zrzeszającego Banki Spółdzielcze.

Rusza kampania telewizyjna

Po krótkiej przerwie świąteczno-noworocznej Grupa BPS wraca do aktywności reklamowej na początku lutego, od razu z mocnym akcentem w postaci kampanii telewizyjnej. W kampanii zostanie wykorzystany znany już z działań w Internecie spot wizerunkowy pokazujący, jak wiele w życiu mogą ułatwić dobre relacje sąsiedzkie. Wśród spraw, które warto załatwiać blisko domu są też te związane z naszymi finansami – właśnie po sąsiedzku, w jednej z 2200 placówek Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS.

Start kampanii w lutym w telewizji to nieprzypadkowy wybór. Po pierwsze płynnie przechodzimy z aktywności reklamowej 2022 roku w nowy rok. Po drugie to czas, kiedy możemy skutecznie zawalczyć o uwagę widza, przez kilka tygodni znajdując się w TOP3 najintensywniej reklamujących się banków. Do tego zamierzamy dołączyć reklamy w radiu i kontynuować kampanię w Internecie, bo w tym kanale mamy najlepsze dotarcie do naszych potencjalnych klientów i możliwość pozyskiwania kontaktów. Dlatego nasz plan zakłada obecność online praktycznie do końca roku – wyjaśnia Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

Tegoroczna kampania „Załatw to po sąsiedzku!” to kolejny etap działań komunikacyjnych Zrzeszenia BPS. Hasło kampanii, a także dobór narzędzi, podkreślają lokalny charakter Banków Spółdzielczych i ich otwartość na każdego Klienta. Banki Spółdzielcze działają zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i w dużych miastach w całej Polsce. Łącznie to 2200 placówek, co umożliwia wielu osobom załatwienie spraw w banku naprawdę blisko domu, dosłownie "po sąsiedzku".

Więcej informacji na stronie www.mojbank.pl.

Cookies
Znajdziesz nas też tutaj

BPS Leasing S.A., ul. Grzybowska 81,  00-844 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział  Gospodarczy, KRS 0000368784, NIP 5272640207, Kapitał zakładowy 2 000 001,00 złotych opłacony w całości - administrator danych osobowych.