To już kolejne wyróżnienie jakie spółka BPS Leasing S.A. otrzymała na przestrzeni 2020 i 2021 roku. Tym razem złotyLaur Klienta 2021 przyznany został w kategorii jakość obsługi klienta wśród banków spółdzielczych.
– Współpraca z Bankami Spółdzielczymi i uzupełnienie oferty produktowej banków o leasing to jeden ze strategicznych celów działalności naszej spółki. Ostatnio poszerzyliśmy naszą ofertę również o faktoring. W ten sposób Klient może otrzymać w Banku Spółdzielczym kompleksową ofertę usług finansowych. Dziękuję Bankom Spółdzielczym za zaufanie jakim nas obdarzyły, decydując się na podjęcie z nami współpracy w zakresie promowania leasingu wśród Klientów oraz lokalnej społeczności. To dzięki tym działaniom oraz naszych Klientów spółka BPS Leasing otrzymała kolejne wyróżnienie. W tym roku przekroczyliśmy już wolumen sprzedaży zrealizowany za cały 2020 r, co świadczy o dużym zainteresowaniu finansowaniem leasingiem wśród Klientów bankowości spółdzielczej – mówi Tomasz Szurmak, Prezes Zarządu BPS Leasing S.A.
Laur Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego celem jest wyłanianie i nagradzanie najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Jury złożone z konsumentów oddaje głos w wielu kategoriach na ulubiony produkt, markę lub usługę.
BPS Leasing S.A., ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy, KRS 0000368784, NIP 5272640207, Kapitał zakładowy 2 000 001,00 złotych opłacony w całości - administrator danych osobowych.